دوربین مداربسته Y-CAM

y-cam-logo

دوربین مداربسته Y-CAM محصولاتی را به بازار عرضه کرده که کمی متفاوت با دوربین های مدار بسته رایج و متداول است. دوربین مداربسته Y-CAM در سال ۲۰۰۵ توسط Devin Chawda در انگلستان پایه گزاری شد.

شرکت Y-CAM در واقع دوربین های سایز کوچکی را در دسترس عموم قرار میدهذ تا به سادگی بتوانند منزل خود را از محل کار یا در سفر مشاهده نمایند، و در واقع برگ برنده دوربین مداربسته Y-CAM بیسیم بودن آن است. محصولات Y-CAM به خصوص مورد استقبال والدین فرزندان خردسال قرار گرفته است. نصب و راه اندازی دوربین مداربسته Y-CAM به دلیل عدم نیاز به سیم کشی بسیار ساده بوده و همین مورد باعث مورد استقبال قرار گرفتن محصولات Y-CAM شده است.

Y-cam-Superceded

دوربین مداربسته Y-CAM Black SD که در تصویر بالا نشان داده شده، یکی از پیشرفته ترین محصولات این شرکت است که توانایی ذخیره تصویر بر روی یک کارت حافظه microSD را دارد، و کاملا بدون نیاز به کامپیوتر این کار را انجام میدهد. دوربین مداربسته Y-CAM Black SD توانایی تصویر برداری رنگی را داشته، و در صورت نیاز قادر است تصاویر را به شخص مورد نظر توسط ایمیل یا هر وسیله دیگری ارسال نماید. سنسور های تعبیه شده در داخل این دوربین میتواند هر گونه حرکتی را شناسایی کرده و از طریق شبکه اینترنت و بدون نیاز به کامپیوتر انتقال دهد. برای اطلاعات بیشتر روی تصویر بالا کلیک کنید.

شرکت دیده بان نامی دیبا در صورت دریافت هر گونه سفارش از محصولات دوربین مداربسته Y-CAM در کوتاه ترین زمان ممکن آن را به مشتریان گرامی عرضه خواهد کرد. جهت بررسی کامل محصولات بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

about-us-1